LOVIT

Hät har vi en mixad kompott av lovet som varit.Har suttit mycket inne på mitt rum, behövs ju också det ibland. Nu har jag i alla fall äntligen flyttat ut i mitt nya rum och jag ska snart visa hur det ser ut, men än så länge är det ju inte mer än massa grejjs på golvet. Ni ser hur sängen ser ut på bild nr tre!
 
Längst ner har vi min fripp. Även om frisören tog en dryg dm hår ser man ju att det blev betydligt mycket bättre, och hon reagerade så roligt när hon insåg att gömt under min lugg väntade tonvis med krulligt bäbishår som hon hade retat upp med curl-defining creme, haha hon sa typ ööömmm...ja dethär var jag inte riktigt berädd på. Och sen visade hon upp mig för sin kolega.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback