Frost och is

Jag kan tycka att jag hade en ganska mysig morgon. Jag tog nämnligen sovmorgon till dryga tio utan att jag visste om det... Planen var att Isak skulle väcka mig då han for till skolan men då inte hans fem väckare ringde.. ja det blev en sovmorgon i alla fall.Och sen var jag helt säker på att jag hamnat i typ lappland då jag bara blundat i en sekund på bussen och ser sedan landskapet till vänster... Bussen körde på typ en cykelväg..
 
Till höger ser vi dessutom Magda. Hon gör sig redo inför att kriga sig genom den intensiva ringette-matchen som utspelade sig minuter efter att bilden var tagen. (Hon överlevde.)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken fin blogg du har, ännu en blogg som jag ska lägga till min lista att läsa 😃

Svar: Åt tack så mycket, samma här!:)
elvira lundberg

2014-01-28 @ 17:42:42
URL: http://jennifermariee.blogg.se
Postat av: intemagdalovar

Wow! Känner inte tjejen på bilden men hon ser jättecool ut hehe jag är hennes största fan :)

Svar: Ja hon är apcool, och du skulle bara se hennes dubbelhaka!! Om jag en dag kunde ha hälften så bra dubbelhaka som hon....jeeesus...
elvira lundberg

2014-01-29 @ 13:42:14
URL: http://magdala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback