Eftersom jag inte gjort ett sånt här inlägg på år blev det lite längre än vad jag tänkte, därför får den en lika onödigt lång rubrik.

 
 
 
 
 
Emmy om en nyvaken Elvira:
Det ser ut som om du dragit upp snor i hjärnan och sedan gråtit ut det igen!
 
Arvid till moder:
I dag har jag fått vuxenpoäng, diskat, bäddat sängen och hämtad kottarna på dagis, men jag fryser nå så jäkulskt.
-ja vadådå?
Jag skottade gången in till huset i kalsonger.
-skottade du fram bilen så också?
Nej är du tokig?? Då hade jag morgonrocken.
 
Ett förföriskt sms från okänt nummer.
Kommer du hit ikväll? Jag har gjort något speciellt åt dig.
-Och vem fan är du?
Mormor. 
(hon hade gjort kroppkakor)
 
Elvira till Idrottsläraren Gullevi under simmning:
Jag är inte så sugen på att simma då min astma blir galen och jag är rädd för vatten...
-MEN lilla gummaaan, hur kan det komma sig? Jag har ju som lite svårt att sätta mig in i den situationen då jag inte är det, är det något som traumatierat dig i din barndom? Är det alla sorters vatten? Hur gör du när du duschar???
 
Axel om Elviras fullspackade schema. 
-Elvira du är som en sigenare. Har inget riktigt hem och stannar inte på samma ställe längre än någon timme.
 
Axel under redovisning i svenska.
-Lucia kom med uttalandet att hon vägrade ligga underst vid samlag. Det är ju lite konstigt att för det första, hon helgon-förklarades samtidigt som hon låg runt så öppet och för det andra...Vem fan vill inte ligga underst??
 
Swagda McYolo: När jag simmar hänger mitt huvud efter eftersom jag har för tungt huvud för min hals.
 
Erik: Asså ibland blir jag svettig av att äta godis eftersom jag glömmer bort att andas
 
Sökt:ordet throw
Samuel:When you tosses a dwarf,youuu...?
Elvira:Don't tell the elf!!
 
Stinarabidabi bla bla Elvira Lundgren blutibabbel
Elvira:Men Stina, jag heter juh inte Lundgren..
Stina: men...Lundström?Lundgran? Lundgröt?
 
Josse:Elvira, jag tycker om att du inte har något fel.
 
Niklas:Min systerdotter åt papper..
Swagda McYolo: Jag minns inte senaste gången jag åt papper.. Nej vänta det var igår. Igår åt jag papper.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback