Bemz 18år!

Ett muntert litet gäng töser har ikväll samlats på Tatung för att fira vår första 18-åring! Emelie Lundgren, aka Bemzebjörn har ikväll hyllats med sång och dans, presenter och god mat. Ja ungefär i alla fall. Efter middagen for Bemz ut på vildare äventyr medan vi andra splittrades åt olika vägar. Men de timmarna vi spenderade på tatung var helt klart lyckade och jag är nog inte ensam som tycker det!
 
(okej helt ärligt ser ingen av oss nöjda ut alls,förutom bemze och det är ju lixom hennes födelsedag och då måste man vara glad.. särskillt jag, ser ut som om jag vill slita strupen av någon...men tro mig, vi var utan tvivel glada och stojjade på!!)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hade det så trevligt!!<3<3<3<3

Svar: ja och det kommer bli så roligt då vi är ett fylle-gäng!!<3<33
elvira lundberg

2014-02-01 @ 12:59:52
URL: http://elundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback