Nöt och fröbomb av kärlek♥

Mitt undersköna lilla sockerströ Alice-brallis undrade över hur jag gjorde the energy-bars som jag visade lite längre ner och här kommer det!!
 
1 dl kokos
1 dl solrosfrön
1 dl sesamfrön
1 dl mandel
2 äggvitor (gör man med mycket freestylande kan man behöva 3)
 
Det blev alltså typ basen, sedan freestylade jag med russin, torkad frukt, pumpakärnor,tranbär och choklad. Chokladmängden skulle jag ökat om jag gjorde om dom, jag tog bara någon bit...
 
Skapa 12 klup-rutor i valfri design. Bakas i ugn på 175° i 15 min. Plåstra om i aluminiumfolie och ja det var allt.
 

Kommentarer
Postat av: Alice-(Brallis)

åååh taaaack!
Dessa ska bakas, nu på en gång!

2014-02-06 @ 14:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback