I'm killing that.

Kvällens middag, kökschef: moí
Innehåller makaroner, skinka, babyspenat,rödlök,gul-grön-och röd paprika, småtomater och avokado+ solrosfrön (var för hungrig för att ta nya bilder när jag kom på solrosfröna, hehe)
 
 
Sitter i sängen med bästa känslan, dagens träning gick jättebra och jag kunde inte vara mer nöjd! Älskar känslan av att känna förbättring och framsteg, inte bara för mig personligen utan det känns som om alla lär sig nya saker, eller förbättrr gamla, i stort sätt varje träning och jag är så glad för allas skull! 
 
Idag kan man säga att min byggrupp bemästrade ett nytt bygg som vi tidigare haft mindre svårigheter med och jag är nu mer taggad än nånsin på mini-camp i helgen, kommer bli så roligt, älskar bygg och det ser ut som att vi kommer bygga mycket heheh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback