Wildflowers don't care where they grow

Kom nyss hem från mormor,mer plugg,som vanligt.Ni kanske förstår varför bloggen står still just nu..? Saknar i alla fall bloggning till tusen men lite tradigt blir det med mitt smått ensidiga liv just nu.Men jag klagar inte,har det ganska bra för tillfället,inväntar med förväntan nästa plugg-bomb.
 
Om ni fortfarande finns där ute och är villiga att följan en vilsen liten teknik-historia,släng in en kommentar eller något så jag får veta att ni finns och eventuellt något ni vill läsa om!
(känner mig som Robinson Crusoe)

Kommentarer
Postat av: Emelie Lundgren

JAG SKA LÄSA DIN BLOGG TILL DEATH DO US APART

Svar: du är från och med nu min favoritläsare bamze!
elvira lundberg

2013-01-29 @ 10:00:19
Postat av: Alice

JAG ÄR HÄR!
Skriv vad som hellst! Jag vill bara veta att du överlever (:

Svar: hhaha åh tack alice,gud vad mysigt att du finns <3
elvira lundberg

2013-01-29 @ 22:16:53
Postat av: Anonym

det är ju alltid trevligt med lite läsning

Svar: åh tack,ska ha dig i åtanke när jag skriver!!
elvira lundberg

2013-01-30 @ 14:27:37
Postat av: Emmy

Sv. oh shit tack för tipset:O!!

2013-01-30 @ 22:26:25
URL: http://enugglaimossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback