Dreaming of a white christmas

Jag tänker inte säga att jag för en gångs skull ligger bra till gällande julklappar, men jag har i alla fall färdigt alla jag hade tankar på att köpa till... typ. 
 
Just nu har jag kommit hem från Moa där vi hade lagkväll med julklappsleken, film och ganska mycket tjatter. Kort och gott, en väldigt lyckad kväll! Hade dock önskat att jag vunnit något bättre än mitt eget paket som var uruselt, men det fick jag skänka till Emma så det var ju bra att någon kunde glädjas av det hehehe... Det var en rulle med digestive.

Kommentarer
Postat av: Emma

TAAACK Elvira jag är evigt tacksam för digestivepaketet!!!!

Svar: Hahah det var så lite så!:D
elvira lundberg

2013-12-22 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback