Turn your face towards the sun and the shadows will fall behind you.

Varför är våren så härlig?
Idag har jag haft vår i hela kroppen och även om skolan tynger så är det nemas problemas! Några av dom sakerna som gör mig extra glad nu är:
 
•Låånga morgonduschar och ingen stress!
 
•En smygattak under ett hål av Spoderman som snor min kemibok för att sedan spodra iväg!!
(se fan-bild nedan)
 
•Springande i korridorerna med Kashwan efter att ha smitit från tekniken.
 
•Att vara lite smygkär och ha fjärilar i magen. MYYS myys myyyyyys....
 
•Att skämma ut sig lite bara för att andra ska förstå att dom också är fjompiga som dom håller på!
 
•Skutta hem från bussen utan sockar och skor bara för att asfalt är varmt och inbjudande i ett
iskallt ikealand.
Ibland föreställer man sig juh olika konversationer i sitt huvud så nu tänker jag göra det.
 
Nejmen Elvira, din fripp ser annorlunda ut, vad har du gjort??
Åh, jag var hos frissan förra veckan!
Näääääää men det syns juh inte! Dom kan inte ha tagit mycket!
Tjaa nästan en decimeter...
Vaaaaa du skojjar!!!
Aoo men det är sant..
 
Så skulle dagens konversation se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback