Vi är idioter,du och jag.

Så vad håller jag på med nu.....?
Idag har jag och mamma hunnit vara på en second-hand affär,visste inte änns att det fanns sånna i skellefteå!!Tyvärr så stängde den efter bara tio minuter,men som den rutinerade fyndaren man är så lyckades vi hitta några småsaker...älskar second hand,allt är mycket mer personligt än i en vanlig affär!Efter det gick jag runt på stan ett litet tag som förvandlades till två och en halv timme och när jag skulle ta bussen hem så var den enda kvar 40min bort..så det blev att traska till morön!!

Idag hände det roligaste som hänt på....fyra månader skulle jag tro.
Ett par killar på cyklar kom mot mig på storgatan.En av killarna spanade in mig VÄLDIGT tydligt och vred på hela huvudet när han cyklade förbi.Efter det skrek hans kompis SE UPP!!!.Han hade cyklat in i en lyktstolpe.

MOHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHH fasiken vad dum jag är.

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: aah, nice! på kaplan eller balder?:D

blir det inte teknik på balder så blir det mest troligen media på anderstorp!:)

2012-03-17 @ 18:32:14
URL: http://emmalovisas.devote.se
Postat av: Alice

HAHAHAH! KLOCKRENT! Assåååå shiet, in i en lyktstolpe.. Du får (för allmänhetens säkerhet) sluta vara så snygg :)

2012-03-18 @ 09:59:34
Postat av: Louise

HAHAHAAH SÅ KLOCKRENT!

2012-03-19 @ 10:13:35
URL: http://louiseulander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback