Let's get it started in here

Idag har jag embace'd min kvinnliga sida och gjort hur mycket bra som helst,jag har:
·Duschat
·Av-ärgat en jättefin ring jag fick av Aggeplopp igår,verkligen en guldklimp!
·Damsugit mitt golv,min säng samt bytt sängkläder och bäddat.
·Städat undan allt jag hafft på mitt golv,detta låter inte som något större jobb men då har ni inte sett mitt golv.
·Rensat bland mina kläder och stoppat det i tvättkorgen.
·Damtorkat mitt rum
·Lekt i min säng med min lillebror,bäddat en gång till
·Sett 8 avsnitt av Pokémon,är inne på sesong 8!
·Lagat en smaksensation som får smaklökarna att hurra genom att tillaga köttfärssås och spaghetti till min kära familj.
·Plockat videkissar.Grenar med kottar på sig.Och lite videkiss-knölar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback