'couse if it's a fight i'm ready to go

I helgen har jag som alla andra varit på trästocks,skilladen där var väll att jag+mitt
sällskap på bla Frida,Alice,Isak,Alexander,Fredi,Agnes,Maja och Josefin var de ända
som inte var alkoholiserade på hela stället...Jag ska inte lägga mig i andras drickande,
men medan ni är fulla vill jag inte ha med er att göra,okej?
Tack.Ursäkta men en öm tå är nu trampad på.Hahah,kan juh ställa mig frågan vad jag
då gör på trästocks..?
 
De tre senaste dagarna har jag jobbat med att sälja remmar på nån marknad nånstans.
Gissa hur mycket jag tjänat?Drygt fyra kronor i minuten.Satt totallt 18 timmar.Please do solve it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag snyltade material från syslöjden;) om du ska göra samma sak ungefär, tänk på att ha en stark tråd.. Min nöttes upp och gick av, måste sy om med björntråd eller vad de nu heter;)

Svar: aaaah,jag förstår....köpte idag 1,5 dm från ohlssons,tänkte prova med vaxad tråd jag har som ser lite ut som läderrem men består nog av bomull hehehe....jag tänkte att det borde hålla,använde du vanlig sytråd:)?
elvira lundberg

2012-07-22 @ 22:48:16
URL: http://gicki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback