God knows I'm tuff enough

Imorse knöt jag ihop en skitenkel håruppsättning på huvudet som faktiskt blev väldigt fin.
Fick många komplimanger över detta under dagen,och eftersom Oscar sa fem gånger att jag var fin
(därav en gång var på spanska)måste det juh då varit just det,fint!Haha.

Däremot ser det efter en idrottslektion(där jag totalkrossade Simon i ben-tryck-kamp,ville bara
nämna det eftersom han är MINST dubbelt så stor som jag är...),en lång promenad i snöandet och
en aning brottande med brodern min mer ut som en disformerad basker eller ett upptucktat fågelbo....

Kommentarer
Postat av: agust

Det var så snyggt att jag ville slita ut ögonen<3

2012-01-24 @ 17:39:14
URL: http://agnesforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback