När humorn är på topp.

Jag ligger i min säng och ser ut som om jag vore en mänsklig elvisp eller liknande,mamma kommer upp och kollar in genom min dörr.
Mamma:Godmorgon,vad trevligt att se ditt vackra....*går iväg*

Jag och Lollo sitter bredvid varandra på NOn.
Lollo:Asså Elvira,finns det djur i naturen?

På lunchen.Josse berättar om när någon sov hos henne.
Jag:Imorse när jag vaknade upp hade jag ett träd på min nipple...
Nån minut senare
Elin:Asså...var det typ en ek?





Jag:Vet du någon som är riktigt jädransh snygg?Simba!
Agnes:Jag tror dethär har ett namn...Zoofili..
Jag:Vadå,du kan juh inte säga att Simba INTE är ett hett lejon??
Agnes:....jag föredrar fåglar...


Kommentarer
Postat av: elin

AHAHHAHAHHA åhhh eken<3<333<<3<3

2012-01-22 @ 10:24:08
URL: http://eleppiaho.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAH men hur skulle jag veta..?

2012-01-23 @ 22:12:29
URL: http://louiseulander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback