Help..I need somebody HELP,not just anybody,come on i need someone

Igår kväll/inatt kunde jag inte sova eftersom jag kom att tänka på en gammal film-mus som jag blev skrämd av.Självklart drömde jag inatt att jag var jagad,inte av en ond labbråtta,men av en dude som var läskig...
Någon som vet vilken film jag är rädd för?
Det börjar med att några labbråttor bryter sig loss från vetenskapsmän,men en utav två mus-bröder kommer inte undan.Filmen går sedan ut på att den fria brodern ska rädda musen som fortfarande är fast hos vetenskapsmännen.
TWIST:Filmen slutar med att brodern har blivit smartare än vetenskapsmännen och har gjort dom mycket ointeligenta,dom kan bara sitta i en bur och typ dregla.
Dom sjunger också,och i slutet har den onda brodern på sig en hjälm som gör honom smart.Fy vad äklig den delen är...
Mycket obehaglig film,men jag måste få reda på vad det är!!!
NÅGRA GISSNINGAR?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback