Don't you dare look at him in the eye

Natten spenderades i Agnes säng,gosandes med hennes fötter.Oerhört trevligt om ni frågar mig!På morgonen kastades vi ut i snön på fotografering,eller,Agnes fotade mig....hur som haver,bilder kommer om en stund eftersom det tar år och dag att ladda upp.

Inte den lättaste fotograferingen imorse,först tog hennes batteri slut,sen mitt batteri slut,så vi fick ladda hennes batteri,sen ut och fota igen-blev kallt vi gick in och kollade på bilderna,vi var inte nöjda så vi gick ut igen,Agnes kamera åkte ner i snön,sen åkte hon ner i snön när hon försökte putta mig ner i snön och då åkte jag ner i snön eftersom jag skrattade så mycket åt henne...end of story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback