Det gav Rando psykbryt.

IDAG började dagen med slöjd,och som ni som följt min blogg i...typ två dagar vet redan om att slöjd är det ämnet där jag trivs bäst.Däremot gjorde jag idag en massiv tabbe....Jag hade inte på mig min onepiece.It's true.Jag hade helt glömt bort att det var onepiece-onsdag och självklart blev Elin en elefant-tår på en mygga.Det var bara hon av alla nior som hade onepiece(7orna älskar oss och ja,dyrkar oss)(eller så är det för att jag höll upp en dörr för en kille när han gick in i den...so funny hehe)så under hela första lektionen var jag inte tilltalad vid namn eller smeknamn.Nej,jag var tilltalad ''Rando''(random).
Varje gång jag öppnade munnen skrek Rebecca HÅLL KÄFTEN RANDO eller fick andra skällsord kastade i ansiktet på mig.Men jokes on me när hon ville ha min åsikt och hjälp.De låsades att Elvira hade blivit utbytt mot en ny elev,Rando,och passade på när Elvira var borta att prata om sånt som stör henne,ex hennes storebror,nyduschad och i kallingar.Det gav Rando psykbryt.

Elin:Elvira...Dina ögon...dom är som en grön sommaräng med koskit på...♥
Ännu en romantisk lunch med Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback