Försöker döda det på utsidan för att döda det på insidan.

Jag har insett att...jag AVSKYR att ha fel och är ofta väldigt otrevlig när jag har det.
Jag lyssnar på...musik som ger mig ett intryck.
Jag pratar...en aning för mycket om ointressanta saker.
Jag har insett att min senaste kyss...onekligen var smaskig.
Jag tycker om...ärlighet,en sinnerlig mognad och fantasi.
Jag avskyr när folk...låtsas,ljuger och baktalar folk.
Min bästa vän...
Min första vän hette...Pia Sundström tror jag,vi umgicks jättemycket på dagis.
Jag är rädd för...Ovishet av alla slag,ormar och övernaturliga fenomen
Den värsta känslan är...Övergivnad,ignorering och sann kritik.
Den bästa känslan är...känslan av att vara betydelsefull och älskad
Jag är bäst på...rutschkana.Say no more.
Jag är sämst på...trummor.Say no more.
Det finaste som finns är...kattungar hahaah
I somras var jag...ja se själv

Sist jag grät var...jag blöt i ansiktet.
Jag kan inte...vicka på mina öron,spänna mig uppochner,behålla ett stoneface när jag tittar på Isak.
Min mobiltelefon är...alltid borta,aldrig laddad och allmämt laggande.Dum experia.
När jag vaknar på morgonen...ser jag ut som en skurborste och känner mig som larvbajs.
Innan jag går och lägger mig...är jag vaken.
Idag har jag träffat...a wild dad appeared
Ikväll ska jag...sova.Nje skojja bara .Sticka.
Jag vill verkligen...I WONT TO BREAK FREEEEEE
Just nu är jag...i stort behov av en fjärrkontroll till min taklampa.
Jag pluggar...snart på teknik skulle jag tro!
Jag sover med...min ensamhet.Och en stor vit nallebjörn.
Mina planer för sommaren.....känns otroligt lockande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback