La camisa negra

Linus-Det är så kallt att mitt näshår har fastnat..Vänta,jag kan fladdra med dom nu!!!


Elin-När man inte kan läsa eller skriva,heter det analfaBET eller analfaPET?



Andra bilden är en menskarta som Elin ritade i mtteboken.

Carre(Josses mamma)svarar i telefonen när en telefonförsäljare ringer-Jaa det är Kabrunika?

Paoue(smartaste bruden i klassen)under So:n-Om en man är en tsar..och en kvinna en tsarinna..är deras barn sardiner då?



Jag,Josse och Carre kör drive-in på Max och eftersom framrutan inte funkar så är det jag som står för betalningen.När kassörskan räcker fram maten tar jag den och vrålar i hennes ansikte
-WE GOT THE FOOD GO GO GO

Elvira-Jag gillar inte kebeb...min mun smakar kebab...
Lollo-Jag gillar kebeb...Ska vi kyssas?



Elin-En gång tog jag en bild på migsjälv när jag bajsade...
Elvira börjar skratta riktigt högt
Läraren-Vad är det som är så roligt här då?
Elin-Nej Elvira,jag sa fel,jag tog inte en bild på migsjälv medan jag bajsade,lugna dig,jag tog bara en bild på migsjälv medan jag kissade och såg ut som bajs!!

Vi diskuterade homosexualitet på Bilden och Krille berättar att bögar med fashion-kläder skrämmer honom.
Krille-Jag har ingenting emot bögar,det är bara när bögarna har på sig KLÄDER det är konstigt...


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHHAHAH UNDERBART!!!

2012-02-16 @ 15:39:43
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback