Tänk så fel det kan gå.

Vad Pär säger-Jag är inte en hårding,jag är en mes!!
Vad jag hör-Jag är en hårig Malmén!!


Vad Agnes säger-Vilken fin frilla!
Vad jag hör-Vilka fina finnar!


Vad Agnes säger-Jag ska hem och pumpa muskler.
Vad Pär hör-.Jag ska hem och trimma busken


Vad Louise säger-Har tyskarna slutat?
Vad jag hör-Kan fiskar spruta?


Vad Lina säger-Jag har lämnat gruppen nu*lurig blick med upphöjt ögonbryn*
Vad jag hör-Jag har gjort plättar åt dig*raggar hejvilt och vickar på ögonbrynet och ser väldigt nöjd ut*


Vad Josefin säger-Min bästa vän Daniel
Vad jag hör-Min bästa vän Yvonne


Vad Maja säger-Skit samma!
Vad jag hör-Skyltsöndag!


Vad Johannes säger-Vilket fint pennfodral!
Vad jag hör-Stark mat spenat.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHHAH elvira...

2012-02-03 @ 19:21:13
URL: http://okejemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback