Långa dagar blir till nätter,sen till år

Inatt har jag dygnat hos Johanna och tittat på Worlds med laget!Det är inte så ofta jag har så kul som när
jag är med de brudarna,och inatt har vi flummat hur mycket som helst,förfärligt skojjigt må jag då säga!

Denna lördag har däremot inte varit särskillt ljuvlig om jag får säga det själv.Efter en fyra timmars lång
natt är jag näst intill död.Min hormoniella stolpe slår i taket och idag har jag skrikit,gråtit och fått min
mamma att sätta sig på en plätta.Den historien ska jag kanske inte dra här,men det jobbiga är att jag
alltid är fullt medveten när jag är...inte migsjälv,så mina argument är alltid lika vettiga som morotsflott
och korvspad.Men efter att ha sovit tre timmar till är jag nu näst intill lugn som en filbunke.

Min enda vän idag,förutom Arvids tjej Amanda,är Irma som just nu kollar på Pokémon med mig.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hon ska lära sig i tid!! :D

2012-04-29 @ 19:53:38
URL: http://louiseulander.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback