'Ohana means family.Family means nobody gets left behind.

Efter skolan idag tog jag och Elin en snabb cykeltur till korre(och för er coolingar som inte bor i urs så är detta då konsum) och på väg hem hände tre saker som jag då tänkte berätta om.

1.En orkan utblommade.Jag är ganska bra på att överdriva,men på en sekund förvandlades våran vindstilla cykeltur till en storm,jag cyklade ut på vägen och Elin in i en snöhög,jag har aldrig kännt sådanna vindar i hela mitt femtonåriga liv.Stormen var över efter ca tio sekunder.Jag var tvungen att googla,och faktiskt så träffas götaland och delvis svealand av en liten storm som heter Katia och kommer från Skottland och Storbritanien.

2.Vi kolavippade.Nästan.Jag och Elin cyklade förbi Viktor och Anton som då börjar slänga slängkyssar.Detta får mig att cykla in i Elins cykel och vi stupar nästan på kuppen.Inte riktigt så erotiskt som det låter.....

3.Jag tappade min framskärm.Jag har haft Bettan(Betsy) sen jag började sexan då jag var typ en meter lång och cykeln två,och aldrig har hon tappat något....förutom ett gäng pasagerare.Hon är lite rostig hehe.

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHHAHA UNDERBART!!!

fast de var faktiskt viktor och felix vi pussade till<33<3<3<3<3

2012-04-17 @ 16:56:29
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback