Som dag ett,ingen vet,alla ser.

Jag kom på att jag inte visat vad jag håller på med just nu,så varsågod,tolv små fyrkantiga minidukar!
Dom ska senare sys ihop för att göras till en kofta,men eftersom jag inte har något mönster kan det gå
lite som det går...och eftersom jag är lite av en persektionist när det gäller mitt hantverk så kommer
det säkert sluta med att jag gör en stor fet poncho istället,så otroligt mycket lättare!


//Som ni säkert förstår så finns det inte många själar därute som bryr sig om mitt virk-snack,så ofta på skolan blir jag en aning dissad av mina kära vänner.Men gissa vad.Idag har min älskling Rebecca sagt att hon var uppe till halv ett för att virka klart en blomma jag lärde henne igår.Puss!//

Kommentarer
Postat av: sofia

mamma ska köpa ricinolja som jag ska smörja in där till den vackra dagen då den är lika lång som mitt vanliga hår. ÅH JAG ÄR SÅ LESS PÅ DET



2012-04-03 @ 22:06:49
URL: http://sofianordlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback