If you know what I mean

+Kom nyss hem efter träning som gick som smör,handvolterna kommer snart att sitta bättre
än ett par svettiga sockar!!
+Solen skiner,värmer och smälter!Så otroligt härligt!!!
+Min mage lever liv som en kung,jag har ätit så FÖRFÄLIGT god mat på sista tiden,plus typ
kaka och tårta näst intill varje dag mumma nom nom.....
+fyra dagar till lov,TAGGA???
+Maja har lovat att vi ska ha syjunta troligtvis på måndagen under lovet och INGEN vill
någonsin ha syjunta med mig så jag är jättelycklig över det!
+Inga mer prov eller läxförhör innan lovet!Tror jag..
+Bad imorrn på idrotten!
+Jag ska fara ut på årets första tandem-tur med Rebbis och Molly nu,tjolahopp!!

-Har har träningsvärk i muskler jag inte trodde jag hade.
-Jag måste gå och ta på mig byxor.Jag.hatar.byxor.Hehe skojja bara.
-Varmvattnet var slut när jag kom hem från träningen så jag fick duscha i kallvatten.FML.
-Jag ser lökig ut.Haha vem försöker jag lura.Jag är lökig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback