Asså en köttbullsmacka nu....mmmmm

Torsdag.Detta innebär att jag slutar halv två.Detta är en ganska vanlig torsdag,vilket betyder att jag slutar halv två även idag.Bara för att sätta lite knorr på denna torsdag tog jag mitt mycket blåa vrålåk och brumma iväg till sörböleskolan.Att besöka sörböleskoolan är jätterolgt och något jag rekommenderar,alla är så glada och hälsar och man möter folk man inte träffat på länge.

Men detta är inte knorren  jag syftade på,dagens knorr var att fara till Isak!VI kollade på Avatar,favorit i repris!!Och helt ärligt,det ät alltså den tecknade som går på nickelodeon jag snackar om.DET är grejjer det!Blev joinade av Emil ett tag också!

Nu tar jag natt,jag är jättetrött...Undra vad jag ska göra imorrn..någon som känner sig träffad vid denna tanke????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback