Världen är en kall plats.Men inte alltid.Ibland är det ganska bra att vara kall.Då är man varm.Nästan.






Det är lite gulligt att Rebecca och Maja hade hand om min kamera medan jag hjälpte pappa kolla vilka som var inne på planen +/- och under dessa tre perioder har dom två fotat övedr 300 bilder.Tyvärr var det bara 24 st med skärpa och typ 100st på nr 2 i teg som Maja tydligen tyckte var jättesnygg....

Nu skasnart jag och Josse ut och sälja newbody,någon som vill köpa..:]??Btw så har jag planer på att böja jobba igen,skulle inte sitta så pjåkigt med ny kamera....hehe diva.Skulle i det fallet sluta umgås med folk ilket är en del av mitt liv som jag tycker om...tål att tänka på!

Kommentarer
Postat av: eemelie

det skulle passa bättre på tisdag eller onsdag<33

2011-09-25 @ 22:20:35
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback