Lets run away




Observera:Jag frågade Agnes om vi kunde fara på Willys för att köpa gottegott.Hon köper en cola och risen.Jag köper en kokosnöt,ett pack tomater och en fanta.HAHA asså det finns så grymt goda tomater på Willys...jag menar det,dom är bästa småtomaterna nånsin,no shit..

Hos Agnes letade vi fram en yxa och med med ett SWUNG hade jag öppnat den.Med en yxa.På trottoaren.Agnes tyckte inte kokosnöt var särskillt gott,hon spottade ut den sk ''skiten''...Vi kollade på två riktigt bra filmer,Red riding hood och Beastly.Haha,medan vi cyklade på solbacke berättade hon om dessa otroligt snygga killarna hon spanat in,först i Red riding hood och sen i Beastly.Jag kände lite Visst,dom är ser säkert bra ut.När jag såg den första satte jag en tomat i halsen.Så jag kan juh då säga...ögongodis finns och det hittar du om du googlar på namnet Shiloh Fernandez.Just sayin'...You gotta love tjejkväll.

Sen måste jag säga att Red riding hood inte bara är välrollsatt,denär resicerad av samma dude som ressicerade Twilight,och det syns,det är så mycket som får än att vilja leva i en sådan värld som visas,helt klart sevärd film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback