Sorry if i ruined your day,but give me a chans



Fredag.Vad händer idag?Jag har musiklektion med nya musikläraren...Jag vet inte exakt vad jag ska tycka om honom,jag är kräsen.

ASSÅ JAG BÖRJAR BLI NOJJIG!!!!
Jag vill sååå gärna se breaking dawn...Men när kommer mästerverket ut??Någon som kanske vill ha Twilightmaraton med mig...?

Och allt funderande på Twilight får mig att sakna min älskade kusin som nästan är lika Twilightgalen som jag är,men vi har planer på en resa under höstlovet.Saknar Alice,hon är skadad för tillfället med knäet..Ser du dehär,krya älskade kusin!!Vi funderar på att fly från vardagen och fara till Oslo där våra äldre kusiner bor,hoppas bara att det kommer gå,mina föräldrar är inte direkt ..''hejjhopp-mot-oslo-15åriga-virrpanna-till-dotter-lalala-iga''...stora problem.

Kommentarer
Postat av: alice

naw, gulli! jag kryar det fortaste jag kan! :D Vi får övertyga dina föräldrar, och om de vägrar så får jag väl komma och kidnappa dej, eller kanske muta dom? ;)

2011-09-09 @ 21:19:19
URL: http://festizaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback