Recognize the small things;the usually mean the most

Vet ni vad som är askul?Att sitta framför en spegel och lyssna på feelgood-musik som typ Ridin' solo eller Replay och dansa så man ramlar av stolen,särskillt om man gör sånna snygga klassiker som dykarn eller vattenspridaren eller två-fingers-viftnings-grejjen.Alla vet vilket move jag menar!!

Nu ska jag snart fara och hämta Josse för att sedan fara på träning,känns otroligt uppiggande att ta en moppetur i ösregn,men det gillar vi!!!Känner för att ta en tupplur,min nya hobby..hehe.Jag har som inget vettigt att säga..Men om du är en stalker som just nu sitter ute på Molins och spejjar in genom mitt fönster på övervåningen..jag kommer nu att vinka,är du berädd??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback