Och jag som äälskar att lägga ut enorma egobilder.


Idag har vi haft orienteringsdag och jag sprang host* runt med Elin,hon ska kanske klippa ihop en fin liten film om dagen som ni får kolla på,om inte så kan jag berätta att det var pest och pina,och jag har glömt min telefon på konsum...tappat bort den på konsum faktist.Vi sprang runt som tokfiior jag och Elin när vi försökte hitta den.Sen körde jag rent ut av på luft eftersom min bensinmätare var under Empty.Hehe.Just pressat en kyklingrulle från Santana.Näst bästa pizzorna i skellefteå(bäst på Viking!!).Nu ska jag hacka kiwi och snart kommer släkten för att äta upp alla mina kakor.

Nu hör jag mina kära kusiner på nedervåningen,dags att försvara fikat!!!

Kommentarer
Postat av: agge

JAG ÄLSKAR DIG ELVIRA<3

2011-09-29 @ 17:37:06
URL: http://agnesforsbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback