Du är den första som någon gång sagt det.Tack.

MORSNING!
Idag har jag haft en ovanligt trevlig dag på skolan,det är som om all skit som var dendär arga dagen jag hade har resulterat i en riktigt bra dag idag!

Eller så var det bara för att vi hade en riktigt rolig No-lektion sista timmen,jag förklarade för Lollo(och/ev Viktor,han tjuvlyssnade)om hur stjärnor dör och hur supernovor bildas+svarta hål.Jag jämnförde med både persikor/nektariner och apelsiner,sen med fotbollar och trälådor och en massa miljoner hungriga människor.Sen vart hon pro på stjärnor!!

Nu ska jag snart iväg för att hämta Josse så ska vi dralla iväg på träning,sen ikväll ska jag skriva ett låååångt inlägg om vad vi gör på cheerleadingen eftersom Emelie och typ några mer från B ville veta vad vi gör..Jag säger som jag sa till henne,Man behöver armar och händer och ansiktsutryck för att kunna förklara.Då sa hon:använd paint.


Och sen fick jag veta att vi är lediga på fredag!!YEEEY!


Och eftersom det är MIN blogg så får ni en bild på mitt otroligt vackra nylle medan jag äter en rem.Nomnom.Kul inlägg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback