Det väcker ur en dvala,ty din röst vid ett leende lämnar aldrig mitt sinne,aldrig mitt minne.

Just nu sitter jag och äter lasagne,min middag alltså,började med min lunch kl tio i tre..haha.Ni kanske tycker att det är udda att jag äter middag denhär tiden,men om det finns något jag hatar mer än lögnare,svek,tjaffs och alkaida så är det mjälttugg.Detta betyder->träning ikväll!Annars då Elvira?Jåvars,har det ganska bra där jag sitter.

Däremot har jag tappat min favvo t-shirt med the american flag på(jag skrev just så för jag vet inte hur man stavar det på svenska...)och det finns juh inte sådär jättemånga personer den kan vara hos,haha jag klär juh inte av mig överallt direkt...


Hittade denna skönhet igårkväll,kan inte sluta lyssna på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback