Hon vet inte vad hon gör

Jag sitter och lyssnar på julsånger,känns jättemysigt.Jag taggar julen just nu,jag vill ha konsert och sjunga liteeee...Okej,eftersom du just nu läser min blogg så skriver jag vad jag vill,right?Så om jag vill säga att jag just fick mitt första mvg i fysik så ska ingen tycka att jag är fjompig.Jag har redan fått i biologi och kemi,men idag kammade jag hem mitt första i fysik.Känns bra.

Något annat som känns bra är att strax ska jag iväg på träning,känns bra!Idag är en bra dag för gymnastik.Japp,det är det.Det gäller bara att.....ha rätt inställning.Vi kör på det.(Jag andas ut,trodde jag var en timme sen)Nu ska jag börja pallra mig vidare mot vildare betesmarker,typ Balder.


Här ser ni en bild på en myrslok.Ojj,hoppsan det var juh bara jag.(hahah jag sitter och fnissar åt mina egna skämt..)Gylfen på mina älskade älsklingsbyxor har gått sönder....det är standard för mig,göra sönder mina älsklingsbyxor.Eller så lever jag efter:man vet inte vad man har innan det är borta.
Jag borde få mvg i svanska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback