Vad är dehär?...Ett litet tält..En kärringblus??

Okej,nu fick jag på tjii som sa åt Josse att lite snabbt skriva ett gästinlägg.Jag gör nog inte om det.Puss på Josse:*

Idag har jag,som alla andra dagar i veckan,haft prao på Leos.Idag hade mina fötter vänt sig i sin grav och strypt mig om jag hade farit(fart,drajjvat,åkt på)träning,så ist för att plåga mina stackars tossingar for jag och Josse lite snabbt på söder och bar en dator.HAHA vtf?Nej asså det var juh då Isak som skulle hjälpa Johan som skulle bära en dator och lalala,jag är inte säker.

Självklart ville Josse iväg alldeles för snart och vi drajjvar vidare till urs och underhåller oss hela kvällen med att märka gamla kläder jag ska få lite kash för.Nu har jag pressat tre mackor med massa skinkost.Bara så ni inte tror att jag svälter.

Från en sak till en annan
,tror ni att mina föräldrar skulle bli arga om jag slaggade i deras säng?Har lite av ett golden oppertunety(asså hur var det med stavningen där hjärncellen?)eftersom det är hockey på tvn nere i vardagsrummet och jag är trött as hell.Jag kan inte behärska mig.Godnatt.

Jag är inte helt hundra på vad bilden föreställer,men jag tror Josse är ballerinaformad....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback