Cop=groda

Du heter:Elvira Lundberg 
Smeknamn:
...Miffo?Jag vet inte,Elvis,Elvan,Viran och sånna från typ mina fastrar och så...Sen kallar Emelkamel mig för Blåtiran 
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Vettja
Beroende av:
Folk,musik,mat..
Vad tror folk om dig:
Fråga folk
Vad får du oftast komplimanger för:Utseendemässigt?Typ mina ögon och hår,men jag får höra att ''min positiva inställning är uppfriskande'' lite då och då 
Hur imponerar man på dig:Älskar när folk tar oväntad kontakt,typ random folk som kommer och börjar snacka med mig.Första gången jag träffa Isak skakade han hand,då smälte man juh lite ;)
Brukar du skratta för dig själv:HAHAH jaa... 
Äger du några converse:Skyldig..Pinsamt asså

Brukar du bli för full: Aldrig druckit

Är du allergisk mot något:Inte änns lite.Eller joo,ansiktsmålarfärg när jag var ''liten''!!

Hur svarar du i mobilen: JA hej Det är Elviraaaaa?

Antal timmar sömn inatt:..vakna lite tillofrån,men typ 7-8

Brukar du komma i tid:...Kanske o.O

När mår du bra:Onsdagar.HAha,nej,jag vet inte,lite mäst hela tiden

När blev du fotad senast:Igår när jag just tagit en upplur mot Rebban,hon är helt awesome att sova på

Hur känner du dig nu:Trött,nöjd med livet,frukort?

Vanligaste färg på dina kläder:jag kör på säkert kort dära,det är jeansfärg!!

Vad tycker du om fötter:No problemo

Vad saknar du: Vad=ett objekt,SUBSTANTIV,här kan jag nog köra på jordgubbar,sommarlov och

Hade du en bra kväll igår:Haha jaa fick juh sova halva kvällen och sen hade vi juh gaaanska kul med Josses phone

Favorit dryck på morgonen:Smothie!

När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan 11 typ(A)

Är du blyg:Inte rädd för att skämma ut mig,osäker på att göra fel

Sysslar du med någon idrott:Cheerleading 2 ggr i veckan

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hehe det är juh jättegulligt,men ni kanske inte tänkt på hur ytligt det är..:]?Jag trr iaf det

Har du spytt offentligt:Mae

Är du nöjd med ditt liv:Ja

Är du bortskämd:Så det räcker,jag är nöjd.Ibland.

Vad gör du imorgon:Imorgon=torsdag,skola med sång,träning på kvällen,ganska standard dag..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Ove Andersson.Ni vet vem han är.

Vad längtar du till: Svarade jag inte nyss på den..?Helgen,bättre väder,ett par shorts..

Har du bra vänner och äkta vänskap: Jag har många mycket bra vänner jag kan lita på och vet av erfarenhet hur mycket man ska anförtro åt vissa människor.

Gröna eller röda äpplen:Gröna.Skaletärgodast ;););););)

Vilken tid gick du upp idag:Halv 8

Har du sovit i din egen säng inatt:Min nya,oh yes

Har du strumpor på dig nu: Nej,inte för 5öre

Är det okej att gråta:JA?

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Jag tror då inte någon skulle kunna hitta ett märkesplagg i min garderob,lider jag?Inte mycket.

Har du piercing:Hål i öronen,skulle sitta fint med ett i naveln...

Vill du gifta dig:Ja

Vill du ha barn:Ja,men inte ser det ut att jag kommer få några inte,jorden går juh under på lördag.

Solar du ofta:älskar att ta en tupplur i solen,ger en aning solstinga kanske...

Är du bra på att laga mat:Baka kan jag,födan är lite oftare rå och bränd

Är du flygrädd:Nix

Hur vig är du:Faktiskt ganska så!

Är du musikalisk:'det törs jag påstå

Vad dricker du helst när du är törstig:Okänt,men jag är juh svag för grön fanta(okej,den är röd)exotic

Vilken är din favoritglass:måånga

Tror du på ett liv efter döden?Vill inte tänka på sånt,men jag hoppas

Tycker du om sushi?Har int ätit sushi på år och dar

Vad äter du helst när du ser på film:Popcorn med potatokrydda

Är du morgon- eller kvällsmänniska:Varken eller,trött som ett svin

Vilken ögonfärg har du:Brun och grön

Har du någon gång gråtit dig till sömns:Ja

Biter du på naglarna: Nagelbanden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback