Som kalsongläge,fast bättre!!Typ....typ bhläge!!!

Och så lätt var det att fara på prao,har städat och städat och städat,sen har vi dammat,diskat,skurat,damsugit och trixat med HELA Leos lekland.Ni kanske inte kan föreställa er hur stort Leos är,men då kan jag förklara hur stort Leos är:Stort.Efter detta otroliga jobb gick jag och Jossan lite snabbt på stan och vi han båda fynda lite snabbt!

MÅSTE BARA FÅ FRÅGA NÅGOT
Är det mycket onskefullt att sitta och vänta på att en geting ska dö...?

Jag har alltid varit riktigt rädd för getingar,har aldrig tyckt illa om insekter förutom just getingar.(och korta maskar,men dom hör inte till saken)Jag har blivit stucken av getingar massa gånger när jag har varit mindre,en sommar blev jag stucken typ 5ggr av olika getingar olika gånger och så sent som förra sommaren tre gånger.Min mamma har alltid sagt att getingarna tycker om mig och att jag måste smaka mycket gott...

Andra insekter som typ spindlar,humlor,larver och andra små krabater har aldrig stört mig och jag har alltid älskat att överaska min mamma med att komma med typ en stor fet padda i händerna och säga''mamma jag har hittat något åt dig..''Jag tycker om djur och insekter.Detta vill jag lixom understryka,jag tycker mycket om djur och insekter.

Nu är mitt dilemma detta,en stor och fet geting har kommit in i mitt rum,satt sig på mitt fönster och surrar jättehögt.Är det bara jag som tycker att om han kommer in till mig  och stör så borde han skylla sig själv..?

Jag skulle kunna mosa honom med min flipflop
som ligger på golvet och göra processen kort,men då skulle jag få getinggegga överallt och så kul ska vi inte få ha det.
Eller så kan jag släppa ut honom,hoppas att han tackar mig någon gång i framtiden genom att inte sticka mig,säga åt sina vänner att låta mig vara...

Jag kommer låta getingen vara om ingen kommer och räddar honom,så kallblodig är jag.

Ett liv hänger på er mina kära läsare.

Rädda honom...Eller var ondsint som jag är.

Detta meddelande kommer att förstöras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback