lost in space

idag har jag, Elvira von Mobboffer Lundbert jagat bullar, inte ramlat från träd, damsugit en palm, badat med grisar i gytja, gått trehundra mil och ätit kyckling. Jag har kommit på historier på jobbet idag, jag kallas för elvira surnapp i den historien, jag är inte så smart. Jag och min kärra vän Josse har märkt kläder, josse har tagit guld i sporten klädmärkning. JAg gillar kaniner. VIll du ha pengar till familjen?

Jag hade fått en fråga av nån som inte läser min blogg.

bruker du olla Gud i pannan när du är ledsen?
nej, jag brukar inte olla Gud i pannan när jag är ledsen, jag ollor honom bara i pannan när jag har fått vaniljsocker.

KAKAO!

Josse kommer med en jättestor popcornskål, den är fylld med kackerlackor.

Solen går ner vilken sekund som helst och jag är en zoombie

jag hörde att taylor swift har blivit en seriesjälvmördare.
 
//josse 'ELVIRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback