Kiss me

TJATJAAA
Kom just hem efter en ytterst intressant dag på ursviksskolan.Min favvolärare slutade(okej,det låter liiiiite udda men Rosemarie och jag var ganska nära varandra och jag kommer verkligen sakna henne),hela klassen badade(överdrift,nästan alla hockeykillar badade +Lollo,Maja och Sanna.Många tjejer filmade när killarna hoppade i,haha men vadå dom klädde juh av sig och allt!)Och sen hade vi juh en lite smått intressant sexualkunskap.HHär fick vi veta att nästan alla munsår är en sorts herpes!

Nu ska jag snart iväg och checka lite vrålåk till måndag när jag fyller 15.Så tåtally askul!!!Sen bär det av på träning med Jossan och sen->Läxplugg.Fint litet nördinlägg va,jag gråter över mina lärare och pluggar en massa.Men vadå,jag kan formulera om det:Jag gråter över mina vänner och är villig att veta mera!



Ni blir ganska nyfikna va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback