Kaboom.

Tjosan bloggen!
Jag känner att jag har väldigt lite att skriva om och inte särskillt mkt tid...elr ork.Typ.Men vi tar oss i nackskinnet,rätar till kragen och drar ner brallorna,Nu ska det bloggas jädransh annamas!

Glömde nog säga att jag lyckades spränga mitt däck igår,tjurskallig som man är försökte jag pumpa det HÅRT och då blev det som rubriken antyder en liten poff.Jag,Isak och Alle fick såklart tinitus.Nu har jag omvandlats till en sjuåring,jag upptäckte just hur otroligt roligt det är att fota folk som varken vill elr vet om att de blir fotade,att alltså stoppa ut armen ur mitt fönster och fota min käre fader som lagar min cykel för fulla muggar.I'm a ninja.



FINT VA:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback