Han är död och kommer inte störa mig mer.Jag saknar honom inte.

Trevlig dag idag,full med lixom trevliga grejjer som egentligen inte varit så roliga,men det känns som trevligt med denna dag ändå...Jag vet inte varför!Små grejjer som har hänt som har varit småroliga har bara lixom byggt på mitt braiga humör...!

Typ att jag var totalsäker på att det var tisdag och vi var typ tre stycken som sa olika dagar,sen fick jag prova sjunga upptryckt mot en vägg(funkade barnsligt dåligt) och två småtjejer ville att jag och Josse skulle lära dom hjula,sen fick vi korvlasagn(?) till lunch och sen har dagen flytigt på.

En Av AnledningArne till att jag mår bra är att jag lyssnat på musik på typ alla lektioner och då sitter jag typ och sjunger,dansar på min plats och mimar för fullt.Hur kul som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback