vadå,förväntade ni er uppdatering :O?

Trött som ett AS efter låååång konsert med två timmars genrep och sen konsert på nästavå timmar..Undra om jag kommker kunna prata imorrn :DMåste iaf tacka Elin för superskjortan,räddade mig som en skrajj hare på en skjutbana utan morot...Träffade lite trevligt folk som man inte träffat på år och dar som Wachira,Sara och Mathilda(jag lovar att jag ska sjunga för dig Milly,hehe).Allt gick som planerat och vi sjöng allihopa som en hel hög med änglar och allt gick som planerat.Iaf nästan,jag och Lina lyckades på nått sätt ställa oss i fel kö vilket gjorde att vi inte var på scenen när vi skulle va de och hela kören börja sjunga och jag och Lina fick skutta in mitt i allt...Det hämska va att jag inte visste exakt vart jag skulle stå,så jag stod typ själv kvar mitt i en låt med SOLISTER och såg ut som ett tap sådär ba -........:D? 

Jaja,jag log iaf :]
Nu mpste jag kika på vad centralperspektiv och trajanuskolonen är för nått..just nu känns det som gröt.Inte såndär trevlig gröt,såndär grå limaktig...Jag tror jag e en aning trött!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback