ursäkta mig herrn,ni sitter på min osthyvel

HISS:
Golv.Tycker mkt om att bara sitta på golv och snöffsa in livet genom den hårda träiga ytan under min bak.Sitter nästan hällre på golv än på fluffiga stolar.

Stockholm.Men känner det bara av att gå från bilen upp till mina kussars hus,det luktar fritt och kallt.Men egentligen gillar jag den doften för att jag har inte otrevliga minnen från dehär stället,det värsta som har hänt här i stockholm är typ mina och Alices småbråk ibland,men jag har aldrig kännt mig arg på livet här.Fattar ni?

Bobby.De e en hejjarkille det,jag satt och cuttade livet och så kom han och gnuggade sig mot mitt ben och jag klia han lite bakom öran och vi hade som ett litet moment där.Juste,Bobby e en katt.

Denhär låten.-->Ingrid Michaelson – Can't Help Falling In Love (Recorded Live at Daytrotter) <---
Fick en flännatack till den imorse,jag fattar egentligen inte varför,men jag blir så depprimerad av pianosar :]

Bra blyerts.Jag kan leva med dåliga blertspennor,men när man hittar en såndär grymt mumsig penna med mjuk spets så man kan rita lite flummigt med...mums!

DISS:
Vatten.Jag är grymt rädd för vatten och skulle 1000ggr hällre brinna upp levande än drunkna...Läste att Elin hällre ville brinna,så jag kände att jag ba huvvahuvvahuvva.Älskar att bada och så,men jag kan få panik när någon rör mig eftersom jag tror att jag ska bli brutalt nerhållen under vattnet...Inte bra det.
Tumblr_lhnz4c7bbf1qhp8vvo1_500_large
Öron.Jag har ont i öronen eftersom jag är förkyld,detta plus faktumet att jag flög hit gjorde inte succé när jag va uppe i några 1000meters höjd.Ni kan inte fatta  hur det ba AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGHAAGAGAGAGAAHAAGAAA
Tänkte bara berätta att det inte var SÅ kul.

Korkar.Okej,korkar e det inge fel på,men de e när man ska öppna en fin liten colaflaska och sen upptäcker man att det är en såndär hightec-kork med sträck på så det ska gå bättre att öppna,dom SUGER,jag fattar aldrig hur man får upp dom och får alltid be Arvid elr annan random muskelknutte om hjälp.

Nej det tog stopp där...hahahhaha,jag och mina minnen..Värt inlägg?Nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback