Snälla Anders.Hör min bön.Fredag tack?Snälla?

Borde jag skutta ut på en sista liten hurtig promenad innan jag somnar?I det fallet så måste jag först byta byxor,hitta min tele(JA jag har borta den igen,JAG VET att jag har skills.),klä på mig ytterligare kläder,ställa mig upp..Ja ni hör juh.En människa kan inte göra allt...Men nu tar vi ett stort steg(i mitt fall gäller det att rulla ur sängen..)för människan.

Imorgon har vi nån slags goingdag och jag börjar halv 9..Hur känns det då?Lite halvt,typ en tredjedel..Som ni ser tar jag juh inte mkt trevliga bilder och lägger inte mkt tid på min blogg idag,men vadå,ni fortsätter juh läsa;)Vi får höras imorrn,adios amigos,tengo la camisa negra.


Jag och Josse kände oss väldigt konstnärliga en dag och detta blev resultatet.Allt går att fixa med Bang!

Kommentarer
Postat av: eemelie

haha tack söta du<3

2011-03-16 @ 22:29:41
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback