okej,jag biter väl i läppen när jag tänker på dig

Har nu återfått min kamera som Rebecca räddat från grottan när jag lyckats glömma den där..hehe.höhö.Jag TROR att det är Rebecca som har fotat,men det kan juh oxå vara Maja elr Josse,man vet juh aldrig med desa flickatöser.


















HAhahahaaa....Elin.I måndags allså.Trevligt.

Kom just hem från Emelkamel,alltid trevligt med min kalaspingla,haha!

Påväg från bussen sätter jag på I just had sex,kollar mig noga omkring och smyger runt som en ninja.Jag skuttar ner för klemmanbacken och sjunger för fulla rullar ''HAVE YOU EVER HAD SEX'' osv och kollar runt för att inte bli upptäckt med denna fantastiska melodi ljudande över glesbygden.Självklart glömmer jag att kolla frammåt och självklart ville nån gubbe komma ut från cykelvägen mitt i mitt fina solo.Jag sjunger då för fulla muggar ''IT FELT SO GOOD WHEN I DID IT WITH MY PENIS!!''

Vi hade ett litet moment där,jag,gubben och hans stackars hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback