och onsdag?

Hemma från kågefjäärden nu,hade en riktigt rolig dag om man inte räknar med de ögonblicken då
1-jag frös,
2-var kall
3-ville inte umgås med 6or
4-jag frös
5-busskörarn inte ville stänga dörrarna
6-Alle sprang runt som om han vore en kinkig 4åring.Mvgbarn?pufft,du kommer alltid vara en plutt
7-man inte fick vara ifred och byta om,ställde sig killarna upp från sitt ställe hade dom VIPplats för ombytesspaning
8-det var blåsigt
9-jag frös
10-pannkakan va inge go
11-jag var ända tjejen från A som bada
12-lyckades tappa bort två grejjer där borta..ajjajj

Ja,jag kan fortsätta,men jag ska fokusera på det positiva,typ

1-jag badade isvak!!!!asskojj!!
2-jag fick grymt mkt hjälp av gulltjejerna som lyckades rädda mig från alla blöta kläder
3-jag fick ett kex av josse
4-ingen dog
5-maja(och delvis josse) lyckades fota 218 bilder...hjälp!!
6-jag fick en mkt god bit pinnbröd av Elin

Ajja,hinner inte lajjapå framför datan nu,måste med bussen.Bilder kommer ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback