mina friheter

Tjena alla elviras läsare! Det är > http://eemelielundberg.blogg.se/ < som skriver, alltså Emelie:D Kände att jag har ruskigt lite att göra så jag tänkte lixom ta mig friheten att skriva ett inlägg på elviras bloggischhhh, jag tycker att som hennes framtida make har jag rätt att göra det.
Men, eftersom att detta är elviras blogg och inte min så tänker jag inte skriva så mycket om mig själv, tänkte istället skriva lite grann om Elvira... vi gör en lista tycker jag!

FAKTA OM ELVIRA:
* Stönar när hon sover:$
.
* Hon är lika obsessed av underkläder som jag är..
.
* DET ÄR JÄTTE KUL ATT KASTA HENNE I EN KALL ÄLV FRÅN EN BRYGGA, pröva vetja!
.
* När man ska fota henne, har hon ytterst stora problem med att vara tyst..
har väl en sådär 1000 bilder på henne där hon pratar så ni kanske kan få en liten bildkollektion nån gång..
.
* Hon ska ALLTID byta till typ ''lollipop-justinbieberstyle-digga livet''-musik när jag lyssnar musik..
.
* Hon gillar mozart (jag kanske ljög nu så glöm att jag skrev de)
.
* Hon känner att det är väldigt underhållande att fylla ett glas cocacola med tamponger och kolla hur många som ryms.. det var en lång natt..
.
* När hon sover över hos mig sover hon alltid i min säng, även fast det finns en madrass på golvet, (inget mig emot)
.
ALLTSÅ, jag har hur mycket som helst att skriva om elvira.. men jag har inte riktigt tid hehe.. ska nämligen till stan så jag måste göra mig lite klaaaar! MEN FÖR ATT SAMMANFATTA HENNE; hon är bäst! 
HEJDÅåååååååååååååå

Kommentarer
Postat av: eemelie

Nämen ojdå:]...

2011-03-11 @ 10:09:29
URL: http://eemelielundberg.blogg.se/
Postat av: lovisa

sjukt snyggt hår!

2011-03-11 @ 10:26:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback