jag överdriver,tro mig

Okej,alltså var jag på NIGHTFLIGHT igår,SÅ SHTEKIT det kan ha varit.Och så shtekit de va asså!!!!Innebandyn,boxarpinnen,makanisk tjur,hoppborg,banden,sumo,boxarring,disco,tävlingar OSV,men de roligaste va igentligen allt folk som va där!!Tack allihopa för en helt awsome kväll.../morgon!!

Skulle bara vilja skicka en stor fet slängkyss till er alla!Elr en vanlig om ni hällre skulle vilja ha en sån!!

Eee,ja asså jag får juh som för mig saker ibland...Ex på det kan vara stora och små saker,som att bada mitt i natten från bryggor,att snurra runt tills jag spyr,att springa(det har hänt en gång,men de gills ändå!!!),att ställa mig i matan och sjunga och dansa till mikrofonkåt(har tyvärr inte hänt,jag skulle bara göra det när 9orna kom och dom kom aldrig...) och andra sånna grejjer,ganska ofta känner jag för att ta av mig brallorna och gå runt i bh på gatan...mitt i vintern...och jag fick som ett sånt infall på nightflight,men till allas lättnad så klädde jag inte av mig,jag red på en kemikalisk tjur!!!
Varför jag säger kemikalisk så är det för att jag råkade säga kamikalisk ist för makanisk...

Jag gick med skakiga ben mot mannen på bänken.Han såg ut att vara uttråkad,han skulle sitta där hela kvällen.Jag frågade om det var kö och när han skakat på huvudet tog jag ett djupt andetag och vände mig mot tjuren.Madrassen under mig var lite pumpad och jag sjönk nästan hela vägen ner till golvet när jag hasade mig frammåt.Jag tog ett kraftigt skutt upp på tjuren som för i övrigt hade sett bättre dagar.Jag trodde att jag inte skulle komma upp på den eftersom den var så högt upp,men där satt jag nu,åt rätt håll och höll i handtaget.Linus sa att jag skulle luta mig bakåt så jag hade en lätt bakåtlutad hållning när mannen på bänken började vicka på joysticken på dosan som styrde tjuren.Den rörde sig.Ett gnisslande läta ljöd,men hela upplevelsen hade en lätt känsla av att vara en näbbmus sittande i en mycket vild massagestol.Ett ögonblick bet jag mig i tungan av gammal vana när jag konsentrerar mig på något vilket senare visade sig vara en dålig idée eftersom jag satt på en makanisk tjur.Jag åkte upp och ner,hit och dit och tillslut saktade det ner.Den uttråkade mannen tittade på mig och frågade om jag ville av.

-Haha,aldrig.

Han vickade lite kort på ögonbrynen och kampen kunde börja.Jag hade sagt emot mannen utan humor,elr iaf mannen utan tillfällig humor.Jag flög runt som en vante,såg inte mycket annat än allt mitt hår som hängde över ansiktet,och hur någon i en röd tröjja pekade på mig...Jag skrek och tjoade,men jag flög inte av.Jag kunde inte sluta skratta.Att luta mig bakåt för att hålla balansen satt mkt långt bak i mitt minne,men ändå satt jag kvar.Tjuren började snurra och jag började se saker igen,en hyffsat stor grupp stod nu runtom för att se på och där satt jag och skrek som en galning,men känslan var oövervinnerlig.

Känslan kunde bara jämföras med att flyga.

Fem minuter gíck fort.Snart stod jag på marken igen.Tjockisen på bänken hade gett mig en uppskattande blick och jag var nöjd över migsjälv.Denhär gången ungefär lika skakig som ett asplöv,lika vinglig som Bambi,lika snurrig som en mygga i en omskakad burk.Benen skakade och jag hade ingen kontroll.Men det kändes bra.Och illamående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback