jag ler.

Jaa,ni ser juh att min uppdatering suger DADEL nu under lovet,faktist har min statestik sjunkit till hälften...Allså idag vs i torsdags :]Jag har faktist gjort grymt mkt under lovet,och jag hinner värkligen inte blogga,TYVÄÄRR..och imorrn far jag iväg till 08-land,så jag kommer juh inte kunna blogga då,hehe.Men jag kanske skulle kunna visa lite bilder när ag kommer tbx på måndag,så de blir juh bra!

Idag har jag varit i våran rangliga fantastiga jesus-stuga i björknäs och grillat,skottat med som min mormor säger ''los spados'' och käkat korv.Helfestligt,de e så grymt kul att ba hoppa runt i snön och typ kasta små kusiner.Nu är jag hemma i det ofarliga skellhell som vi alla känner och älskar.Nu ska jag få bort all röklukt så vi får höras nån trevlig dag då allt är grönt och jag vaknar av pippifåglar.

Ja,nu räcker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback