ilandsproblem

1.Min vaniljyoghurt är slut.Ni kanske inte förstår allvaret i detta,men jag kan bli en gnutta kinkig (hahah,inte kinky,kinkig)utan vaniljyoghurt med massa müsli.Ni kommer förstå om ni är med mig ikv.

2.Ingen vill vara med mig ikväll :(Mitt liv är över,jag får väll bara ligga på mitt rum,pressa typ något riktigt äckligt som dammsugare elr blodpudding.Tack kära vänner,tack så mkt.

3.Jag har träningsvärk.Detta hör inte till det vanligaste,men jag hade inga skor igår och fick köra styrka i typ en halvtimme.Hur känns det?Synd att klaga men inte SÅ skönt.

4.Jag måste sälja plastpåsar,känner någon för att köpa kan ni juh kontakta mig,070-6638319

5.Josefin Malmén och Rebecca óster kan kontakta mig snarast angående lunch på fredag.Annars kan ni kontakta Anders,det har inte jag gjort nämnligen...

6.Jag har gul målarfärg på mina favoritbrallor.Alicia skulle spruta lite färg i en bytta och tyckte att hon lika gärna kunde eliminera konkurenterna i snöskulpturstävlingen samtidigt,så...gula byxor allså.

7.Jag har varken no imorrn elr på fredag.Kunde dom inte placera mina lektioner lite bättre???

8.Efter att ha vaknat kl 06:10 tog jag mig en välförtjänad tupplur på 45 min typ.Men de är väll inget ilandsproblem...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback