Han och Hon

Jojemensan,tro inte att ni blir av med mig så lätt inte!!Dattan åkte med ner i götaland och nu är jag hos mina kussar utan kussarna,lite tragiskt..Mitt öra gör uppror,jag har som sagt varit sjuk typ sen nightflight och det har påverkat mitt vänsteröra negativt.Inte bra asså.På flygplanet gick allt bra,jag satt och läste min bok ''hundraåringen som gick ut genom fönstret och försvann'' och hade det ganska bra,när helt plötsligt som ett skott ur klar himmel får jag ASont i mitt öra,tänk er som en laserpickadoll i ögat fast känslan i örat...IAF inte bra.Inte ALLS bra.DÅLIGT.Jag satt i kramper och trodde att jag skulle dö.Nu var mn stund kommen.Men ändå här sitter jag nu och skriver,hur är detta möjligt?Vi får fråga gudarna,gubbarna,gulingarna,gullungarna ja vi frågar en fotbollsplan med nunnor,vi får fråga alla.Jag vet inte när jag kommer kunna skriva igen så förvänta er inget!!

Dädär e en kalasbrutta det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback